Із тимчасовими перевізниками 11, 12 та 13 автобусних маршрутів закінчується термін дії договору. За словами начальника УЖКГ та Б Анатолія Кушніренка, заяв на участь у конкурсі  перевізники не подають. Це призводить до критичної ситуації на маршрутах, адже потрібно терміново укладати новий договір.

Термін дії договору закінчується вже 25 серпня включно.

“Із 26 серпня 11, 12 та 13 автобусні маршрути в рейс не виходять. Маємо з ними проблему”, – заявив керівник Управління Кушніренко.

Він каже, до 11 регіональних перевізників були направлені відповідні запити не тільки в Ніжин та район, а й в Прилуки та Чернігів. Від  них отримали одностайну відмову: взяти участь у перевезеннях на згаданих вище маршрутах можливості не мають. Свою позицію пояснюють низькою собівартістю перевезень у Ніжині й нестачею водіїв на власних підприємствах.

«Із діючими перевізниками ми двічі домовлялися. До сьогодні підприємства “Омнібус – Н” та “Пассервіс” ішли нам назустріч відповідно до своїх резервних можливостей. Але ж мають дбати й про свої маршрути. Тут уже ставиться під ризик виконання їх зобов’язань на тих маршрутах, що мають. В усіх складається враження, що все добре й не потрібно нічого змінювати. Аж їздять автобуси – і слава Богу. Три місяці минуло – все добре, тоді знову ще три – знову добре. А вони нам кажуть: “Шановні, нема нічого доброго”. Нема ні водіїв, ні ресурсів. Здійснювати перевезення їм, зрозуміло, економічно невигідно”, – зазначає міський голова Анатолій Лінник.

Разом із тим, аби домовитись із перевізниками, не залишивши “мигалівчан” та “кручан” без автобусів, можновладці мають вирішити: приймати чи не приймати “новий” тариф на проїзд, поставивши крапку в “транспортному питанні”. За словами заступника міського голови Григорія Олійника, для того, аби отримати результати досліджень з обрахування пасажиропотоку від Чернігівського національного технологічного університету, потрібно ще максимум тиждень. Відповідно виконком, як каже Олійник, матиме всі юридичні підстави для прийняття рішення по тарифах.

“Виконком погодиться укласти тимчасовий договір з будь-яким перевізником до проведення конкурсу, – зауважує він. – Умова одна – безпека, дотримання вимог транспорту й належне забезпечення графіків руху. Ніяких протистоянь нема, навпаки – “зелена вулиця”.

Міський голова заявляє наступне: “Незадоволені люди – це чийсь електорат, а задоволених підняттям тарифів ніколи не буде. За розрахунками, у перевізників мають бути 8 автобусів: 6 діючих та 2 в резерві, із 21 вільним місцем”.

“Непоганий же був перевізник (авт. – про колишнього перевізника ТОВ “ГраАль” Людмилу Нечаєву, що обслуговувала 11, 12, 13 автобусні маршрути), – додає. – Були лише погані умови для її діяльності. При таких тарифах за 12 років перевезень вона не змогла купити собі жодного автобуса. 40 людей у штаті. І ці перевізники загнуться. А що Ви думаєте?!”

Врешті-решт, Григорій Олійник радив приймати рішення про тимчасове призначення перевізників на трьох “проблемних” маршрутах наперед, сподіваючись найближчим часом домовитись із ними, що перевозити “мигалівчан” та “кручан” вони таки будуть.

До проведення конкурсу, відповідно до рішення, перевезеннями на автобусних маршрутах № 11 «Вул. Колгоспна – залізничний вокзал» та № 12 «Вул. Колгоспна – підстанція» займатиметься підприємство «Омнібус – Н», а на маршруті № 13 «Вул. Кунашівська – залізничний вокзал» – ТОВ “Пассервіс”.

“Потрібно їхати до перевізників й вести з ними перемовини. Тижнів два – і обрахунки від ЧНТУ будуть”, – резюмував Олійник.

Пропозицію виконком одноголосно підтримав. У разі надання обрахунків по пасажиропотоку скликатимуть чергове/позачергове засідання виконавчого комітету для врегулювання питання й перегляду “автобусного” тарифу.

Автор: Юля СОЛДАТЕНКО

Фото Ігоря ВОЛОСЯНКІНА

Джерело:nizhyn.pravdatut