Завжди приємно бачит, позитивний результат своїх зусиль. Одним із численних звернень, з якими виборці зверталися до народного депутата VIII скликання Олександра Кодоли, було прохання допомогти закінчити будівництво школи №5 у Носівці. Завершення цього будівництва чекали кілька десятиліть. Як депутат, як заступник голови Комітету Верховної Ради України з питань будівництва, містобудування та ЖКГ. Олександр Кодола, зробив усе можливе, щоб будівництво було завершене. Лобіював перед Урядом виділення  коштів, залучав їх за різними державними програмами, контролював їх надходження та хід будівництва.  

Сьогодні ця робота на фінальній стадії, наводиться лад на території школи, асфальтуються доріжки, утеплюється фасад, а в середині закінчується облаштування внутрішніх комунікацій, збираються шкільні меблі. Мине ще зовсім не багато часу і школа відкриє свої двері для сотень учнів. 

В цьому Олександр Кодола особисто переконався під час своєї поїздки до Носівки.

“Я щиро вітаю жителів Носівки із нашою спільною перемогою. Завершення будівництва школи №5 я ставив собі за мету, як депутат. Наразі цей шлях, який я пройшов з усією громадою Носівки завершується. І я дуже радий, що нарешті Носівка отримає нову сучасну школу, яка стане окрасою міста”, — поділився враженнями Олександр Кодола після відвідин школи. 

Також нардеп побував під час перебування у Носівці завітав до Будинку дитячої та юнацької творчості, яким він опікувався протягом всієї своєї каденції. Тільки цього року будинок за його сприяння Будинок поповнився новенькими сценічними костюмами та сучасною музичною апаратурою для юних артистів

“Я завжди радий бути гостем цього прекрасного закладу. Адже розвиток дітей це запорука майбутнього нашої країни.І я переконаний, що наші діти, найталановитіші та найрозумніші. А допомогти розкрити їх таланти це — наше завдання. Працюємо над цим і  далі”, — наголосив Олександр Кодола.

Нагадаємо, за минулі 5 років за ініціативи та сприяння Олександра Кодоли на розвиток Носівщищини надійшло 30,6 мільйона гривень державних інвестицій.