23 вересня, коли президент Володимир Зеленський закликав українців скаржитися на корупцію на «гарячу лінію» НАБУ, до агентства зателефонували 84 особи.

Про це у вівторок повідомляє прес-служба Антикорпційного бюро на своїй сторінці у Facebook.

«У середньому кол-центр отримує 10-15 дзвінків щоденно. 23 вересня 2019 року до кол-центру зателефонували 82 особи – приблизно стільки ж було і на старті роботи НАБУ», — сказано у повідомленні.

Як повідомляє відомство, громадяни в цей день скаржилися на:

— порушення соціальних, трудових, земельних прав та законних інтересів;

— дізнавалися про підслідність НАБУ, контакти інших органів, які протидіють корупції;

— неналежне досудове розслідування інших органів;

— проблеми в сфері ЖКГ, неналежний стан тротуарів, каналізаційної системи тощо.       

«Наразі складно сказати (скільки повідомлень 23 вересня стосувалися підслідності НАБУ – ред.) Всі повідомлення зареєстровані, їм надають первинну правову оцінку», — сказано у повідомленні НАБУ.  

В Бюро зазначили, що додзвонитися на «гарячу лінію» інколи тяжко, оскільки «номер не є багатоканальним».

В НАБУ також повідомили, що «гаряча лінія» працює з 2016 року 5 днів на тиждень. На «гарячій лінії» працює 7 осіб.

Нагадаємо: 

  • 23 вересня президент Володимир Зеленський закликав українців взяти участь у масштабному флешмобі – спробувати жити по-іншому: не носити хабарі, не пиляти бюджет, доносити сміття до урн та повідомляти про корупцію у НАБУ.
  • У своєму зверненні він закликав українців телефонувати на номер «гарячої лінії» НАБУ – 0 800 503 200 – і запевнив, що правоохоронці будуть реагувати на всі повідомлення і карати винних.

Українська правда