Як вже повідомлялося, 2 квітня, на базі Ніжинської міської ради розпочав роботу додатковий сall-центр для забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень мешканців нашої громади.

На оперативній нараді, яка відбулася сьогодні, 8 квітня, начальник Управління культури і туризму Тетяни Бассак зазначила, що кількість дзвінків від громадян поступово зменшується. Якщо минулої неділі, наприклад,  надійшло 104 звернення за день, то вчора, у четвер, — 78.

Люди звертаються з питань відшкодування майна, розмінування, роботи опалення, отримання ліків, цікавляться, як можна дістатися з Ніжина до населених пунктів району.

Чимало дзвінків надходить з приводу функціонування банкоматів. Як зазначила Т. Бассак, їх робота у місті поступово нормалізується. На жаль, поки що є черги, бракує готівки. Але зміни на покращення помітні.

Сall-центр продовжує слугувати своєрідним телефоном довіри. Приблизно 80% людей звертаються за психологічною підтримкою.  І тільки 20% — за довідковою інформацією.

«Але ми намагаємося вислухати та заспокоїти кожну людину», — зауважила Тетяна Федорівна.


Автор: журналіст сайту «УН» Валентина Савчук

Фото з мережі Інтернет