У багатьох негативний коментар здатний вибити ґрунт з-під ніг

Негативні відгуки та повідомлення щодо будь-якого продукту, сервісу, компанії і навіть публічноъ людини можна часто зустріти в Мережі. Негатив може чекати в особистих повідомленнях на Facebook, під час прямої трансляції в Instagram і в репостах ваших записів.

Якщо ви виступаєте від імені компанії, то ваші повідомлення або висловлювання можуть безпосередньо асоціювати з нею. Наприклад, нещодавно українські користувачі Facebook, а також ЗМІ активно обговорювали публікацію міністра освіти і науки Ганни Новосад, у якій вона припустилася граматичних і стилістичних помилок. Користувачі критикували і обурювалися, чи припустимо міністру публікувати в соцмережах тексти з помилками.

Поки що в Україні більшість подібних скандалів обмежується лише «публічною прочуханкою» та обуренням. Однак на Заході дописи в соціальних мережах і невміння працювати з негативом можуть коштувати цілої кар'єри. Наприклад, чемпіонку світу Терін Гамфрі виключили з Федерації гімнастики США через твіти «Те, що чемпіони вважають тренуваннями, звичайні люди вважають насильством». Цей пост обурив спортивну спільноту і гімнастці почали надходити погрози — адже в Америці відбувається маса скандалів, пов’язаних з насильством у професійному спорті.

У підручниках з PR вчать бути ввічливими і зберігати рівний тон спілкування, якщо ви контактуєте з аудиторією від імені компанії. Можливість реагувати без оглядки на гучне ім'я, згідно з велінням серця, доступна тільки незалежним експертам.

У багатьох негативний коментар здатний вибити ґрунт з-під ніг

Негативні відгуки та повідомлення щодо будь-якого продукту, сервісу, компанії і навіть публічноъ людини можна часто зустріти в Мережі. Негатив може чекати в особистих повідомленнях на Facebook, під час прямої трансляції в Instagram і в репостах ваших записів.

Якщо ви виступаєте від імені компанії, то ваші повідомлення або висловлювання можуть безпосередньо асоціювати з нею. Наприклад, нещодавно українські користувачі Facebook, а також ЗМІ активно обговорювали публікацію міністра освіти і науки Ганни Новосад, у якій вона припустилася граматичних і стилістичних помилок. Користувачі критикували і обурювалися, чи припустимо міністру публікувати в соцмережах тексти з помилками.

Поки що в Україні більшість подібних скандалів обмежується лише «публічною прочуханкою» та обуренням. Однак на Заході дописи в соціальних мережах і невміння працювати з негативом можуть коштувати цілої кар'єри. Наприклад, чемпіонку світу Терін Гамфрі виключили з Федерації гімнастики США через твіти «Те, що чемпіони вважають тренуваннями, звичайні люди вважають насильством». Цей пост обурив спортивну спільноту і гімнастці почали надходити погрози — адже в Америці відбувається маса скандалів, пов’язаних з насильством у професійному спорті.

У підручниках з PR вчать бути ввічливими і зберігати рівний тон спілкування, якщо ви контактуєте з аудиторією від імені компанії. Можливість реагувати без оглядки на гучне ім'я, згідно з велінням серця, доступна тільки незалежним експертам.

SERM. Управління репутацією в пошукових системах відбувається завдяки збільшенню позитивних відгуків про компанію або людину. Основне завдання — витіснити всі негативні відгуки, коментарі або можливий компромат з перших позицій пошукової видачі.

Боти. Багато політиків і медійних особистостей «наганяють» ботів на свої сторінки в соціальних мережах, намагаючись перебити можливий негатив позитивними коментарями. Вартість такої «підтримки» — від $2 за 1000 лайків і дорожче — за коментарі.

Ксенія Омельченко, експерт в сфері PR, комунікацій і роботи з репутацією для style.nv.ua