За словами мера Києва Віталія Кличка, сплачувати за проїзд на турнікетах можна буде:

  • KyivSmartCard
  • Карткою метро
  • Безконтактною банківською карткою будь-якої платіжної системи на жовтих турнікетах
  • Мобільними додатками Google Pay та Apple Pay
  • Мобільним додатком KyivSmartСity
  • Разовим квитком з QR-кодом (паперовим або електронним).
  • Протягом місяця з дати відновлення роботи пасажири також зможуть використати раніше придбані жетони зеленого кольору.

Пасажири пільгових категорій столиці для проходу в метро мають використовувати Картку киянина. Загальнодержавні пільгові категорії пред’являють оригінал відповідного посвідчення.

Нагадуємо, що громадський транспорт столиці перейшов на систему електронного квитка. Оператором системи визначено КП “ГІОЦ”. Детально, “гаряча лінія” — (044) 366-55-55.

Для уникнення черг закликаємо заздалегідь підготувати засоби оплати проїзду та перевіряти їх наявність перед виходом з дому, особливо у дітей. Квиток для разового проїзду можна згенерувати завчасно у додатку Це дозволить уникнути черги до каси.

До вiдновлення роботи метрополiтену е-квиток можна купити у Т-кiосках, яких у столиці понад 300. Вони розташованi здебiльшого на зупинках громадського транспорту.

Що стосується наземного громадського транспорту. У ньому також оплата здійснюватиметься за допомогою Kyiv Smart Card, разового квитка з QR-кодом (паперового або електронного) або безконтактної банківської картки будь-якої платіжної системи. Проте, до 1 липня у пасажирів залишатиметься можливість придбати квиток на проїзд безпосередньо у кондуктора в трамваї, тролейбусі чи автобусі.

Джерело офіційний сайт КП «Київський метрополітен»
Інфографіка з мережі