Таку можливість не виключив мер Чернігова Владислав Атрошенко, виступаючи на робочій нараді, яка відбулася 8 вересня. Він розповів про свою поїздку до Білорусі з метою вивчення питань, пов'язаних з модернізацією системи міського електротранспорту Чернігова.be8530058adf85d5a4e7456ae2fbeb32_L

На мінському підприємстві «Белкоммунмаш» чернігівської делегації запропонували, крім старих і нових моделей тролейбусів, і зовсім новий вид своєї продукції — електробуси. Це — машини, які мають електродвигун, як тролейбуси, але на відміну від них не вимагають постійного підключення до контактної мережі.
Як зазначив Владислав Атрошенко, весь світ поступово переходить на подібні електробуси і тролейбуси комбінованого типу, так як це виявляється більш зручно і економічно вигідно.

Китайські виробники також пропонують подібні моделі міського електротранспорту.

Мер Чернігова підкреслив, що визначаючи перспективу розвитку транспортної системи міста, слід враховувати можливості сучасних технологій. Фактично протяжність тролейбусних маршрутів Чернігова не перевищує шляху, який можуть проходити електробуси без підзарядки. І, якщо побудувати в місті 2 -4 підстанції з силовими кабелями достатньої потужності, то відпаде необхідність розвивати, обслуговувати і утримувати існуючу сьогодні контактну мережу, необхідну для руху тролейбусів по місту. Владислав Атрошенко зазначив, що, можливо, таке рішення буде більш вигідним з економічної точки зору.

Мер Чернігова доручив Управлінню економічного розвитку міста провести розрахунки, щоб визначити загальні перспективи розвитку ЧТУ і намітити стратегію його розвитку. І тоді стане зрозуміло, чи побачать жителі міста на вулицях Чернігова суперсучасні і комфортні електробуси і, коли це станеться.

sivertime.com