
В Чернігові досі не працює громадський транспорт. Багато чернігівців поки вимушені ходити пішки, їздити на велосипедах та ловити попутні машини. Дехто бачить користь для здоров'я від піших та велосипедних подорожей.
А от найтяжче людям похилого віку — великі відстані до лікарень чи ринків можуть долати далеко не всі.
Говорять чернігівці:
Я йду з Градецького в 2-гу лікарню, що зробиш, така ситуація.
Проїхати в поліклініку до глазного нема на чому. треба йти пішки.
Дзвоню кожен день в управління. До паски, до 9 не відкрили. Кажуть, не виходить. В Сумах виходить, а у нас не виходить.
От нам на Рокосовського треба. Далеко пішки, а на транспорті швидше і зручно. Пішки ми багато ходимо до 20 км.
Міська влада вже кілька тижнів намагається запустити пасажирський транспорт, але причин затримки і дату відновлення перевезень поки не називає.
Найближчим часом поїде, як відбудеться виконком, все буде донесено до преси, коли поїде, — прокоментував Олександр Рижий, начальник управління транспорту Чернігівської міської ради.
Якщо тролейбусні лінії сильно пошкоджені, то з маршрутками не все так і погано. В одного з найбільших перевізників Чернігова та області багато пошкоджених автобусів. Та для міста знайшли справні машини і водіїв. Але є питання щодо палива та вартості проїзду. Саме це і може бути причинами відсутності пасажирського транспорту на вулицях міста.
«Ежедневные нарады. Есть вопросы. По той цене ездить не можем. В Прилуках и других городах 15 грн. Простой расчет — топливо и запчасти, а их нет», — розповідає Сергій Карпенко, директор підприємства.
Натомість в області вже відновлено понад 80 маршрутів. Та про повний запуск перевезень поки говорити зарано, адже російська агресія болісно вдарила по інфраструктурі і ринку перевезень.
«Дорожня мережа, зруйновані мости, в окремих перевізників проблеми з транспортом, водіями. Спільними зусиллями відновили 86 напрямків», — повідомив Анатолій Кругол, заступник директора департаменту транспорту Чернігівської ОВА.
Та попри усі проблеми налагоджувати нормальне життя треба, вважають і влада, і перевізники, і пасажири. Тим паче, що люди повертаються з евакуації додому.