На засіданні профільної комісії міської ради, яка відбулась сьогодні, 26 квітня, вирішили не рекомендувати до затвердження існуючих макетів бренду міста.

Відкритий творчий конкурс «Бренд міста Ніжин» розпочався ще у квітні минулого року. Всього на розгляд оргкомітету було подано 18 заявок. Після детального обговорення було обрано три претенденти на Бренд міста.

В управлінні культури і туризму Ніжинської міської ради при оголошенні конкурсу зазначали, що конкурсні роботи мають бути актуальними, здатними зацікавити широку аудиторію, привернути увагу до рідного міста, як  унікального історико-культурного осередку України. На меті формування позитивного сприйняття Ніжина, популяризації міста, поширення в Україні та за кордоном позитивних знань про м. Ніжин, його історико-культурну спадщину та економічно-інвестиційний потенціал.

Як висловився член профільної комісії Максим Білоусенко, — це красивий малюнок, але це не бренд міста. Його підтримали колеги. Костянтин Смалій зокрема зазначив, — якщо ми самі не можемо придумати бренд, то давайте замовимо виготовити його професіоналам.

Пропозицією комісії було оголосити конкурс на бренд міста повторно, однак уже з залученням спеціалізованих компаній. Нагадаємо, що переможець конкурсу мав би отримати 3 тисячі гривень, а фіналісти по 500 гривень. Проти нагородження уже визначених переможців комісія не заперечувала. Однак рекомендувати затвердження такого бренду не стала.

Ольга Рогачова