Неабиякий інтерес викликав у Ніжинського міського голови Олександра Кодоли та членів виконкому проект рішення про продовження терміну дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами, який розглядався на засіданні виконкому 13 травня.
Зокрема, йшлося про надання дозволу на продовження використовувати зовнішню рекламу товариством «АТБ-Маркет».
Здавалося б, це – поточна справа, яка не заслуговує окремої уваги. Якби не цілком зрозуміле бажання Ніжинського міського голови Олександра Кодоли та його команди відшукувати додаткові джерела надходжень до міського бюджету.
«Скільки коштує розміщення одного рекламного засобу на місяць?» – поцікавився міський голова.
«В даному випадку – 49 гривень 50 копійок. Наразі йдеться не про великі рекламні щити, а про вказівники», – пояснила начальник відділу містобудування та архітектури Вікторія Мироненко.
«Яка користь від цього Ніжину? Від цих 50-ти гривень? «АТБ» – це національна мережа продуктових маркетів України, а не якийсь скромний підприємець, котрий утримує маленький павільйончик. Ми постійно говоримо, що необхідно шукати більше можливостей надходження до міського бюджету. Треба переглянути методику цих розрахунків…», – наголосив міський голова.
«Але ж підстав для відмови немає. Ми діємо у рамках Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності». Щодо розмірів сум, методику розрахунків встановлює виконавчий комітет міської ради», – заперечила фахівець.
«Ми і не відмовляємо, і не йдемо на їхню пропозицію. В чому тут може бути порушення? Це наше право, наша земля – Ніжинської міської ради», – підкреслив О. Кодола і надав доручення відділу містобудування та архітектури ретельно опрацювати методику розрахунків на зовнішню рекламу, спираючись на досвід інших міст: Чернігова, Прилук, Ірпеня, врешті-решт, одеського Чорноморська, де кількість населення дорівнює Ніжину.
Щодо розміщення зовнішньої реклами конкретно ТОВ «АТБ-Маркет», то міський голова та члени виконкому вирішили надати дозвіл лише на наступні два місяці.
Автор: журналіст сайту «УН» Валентина Савчук