МІУ запропонувало створити в Ніжині аеропорти для лоукостерів. Міністр інфраструктури України Володимир Омелян заявив, що для розвитку регіональних аеропортів критично важливим є залучення бюджетних авіакомпаній. При цьому в презентації “Авіаційна транспортна стратегія України до 2030 року”, розміщеній на сайті Мінінфраструктури, вказано, що необхідно розвивати аеродроми Гостомель, Житомир, Ніжин і Біла Церква для лоукост-перевезень пасажирів до Києва і прилеглі населені пункти.

Про це пише профільне видання ЦТС.

Нагадаємо, що в Ніжині розташований аеродром ДСНС України.     З цього приводу мали розмову із Командиром Спеціального авіаційного загону ОРСЦЗ ДСНС України Іваном Миколайовичем Коробкою.

«Аеродром в Ніжині, який використовується Державною службою із надзвичайних ситуацій має можливості приймати повітряні судна різного класу. Що до лоукостерів, невеликих чартерних рейсів, взагалі немає проблем. Але потрібно створювати інфраструктуру і на сесії міської ради була винесена пропозиція що до виділення земельної ділянки поблизу аеродрому, спочатку це було 30 га, на сьогоднішній день інша ділянка, трохи зменшена, саме  для будівництва інфраструктури та логістичного центру, щодо здійснення комерційних перевезень, використовуючи саме аеродром Ніжин»

Що з цього отримає Ніжин?

«Якщо ця перспектива буде розвиватися, то і місто Ніжин, і вся ніжинська громада, і інфраструктура самого аеродрому виграє, буде покращуватися, буде можливість розвиватися. Утримувати аеродром тільки за державні кошти – це дуже велике навантаження на державний бюджет» – відповідає командир

Чи не буде аеропорт заважати аеродрому, адже наш аеродром це, в першу чергу, стратегічний об’єкт?

«Це все буде прописано договорами сумісного використання. Та я не думаю, що буде таке завантаження, що буде створювати проблеми щодо використання аеродрому за призначенням та заважати діяльності ДСНС» – наголошує Іван Миколайович

Коли будуть розпочаті роботи по будівництву аеропорту?

«Ми не є ініціаторами, що до використання даного аеродрому в плані аеропорту. Ініціатором може бути Мінінфраструктури. Тому що необхідно залучати досить серйозні інвестиції. Але ми будемо включені в робочу групу, і якщо будуть перспективи виділення коштів або знаходження інвестицій, то я думаю, що цей процес буде досить швидкий. Розвинення інфраструктури може бути протягом року-двох, при умові знаходження джерела фінансування» – коментує Іван Коробка

Перевезення планують здійснювати тільки в межах нашої країни?

«Це одна із програм, але не потрібно звужувати саму програму. Можна розширювати. Можливо, при створенні об’єктів, які необхідні для міжнародних польотів, можливе використання аеропорту суміжними державами, такими як Польща, Білорусь, а також європейські країни можуть використовувати аеродром Ніжин як проміжний, так як і аеропорт кінцевого призначення»

Слід зазначити, що стратегія розвитку місцевих аеропортів передбачає їх державну підтримку. Тож, будемо чекати.

Джерело: nizhynnews.com